wtorek, 28 czerwca 2011

Rzemykowe naszyjniki

Wygrzebałam ostatnio z moich pudełek trochę skarbów, które zrobiłam dawno temu, sama ich nie nosiłam i właściwie nikomu ich nie pokazywałam.

Najbliższe posty będą poświęcone właśnie takim skarbom,
a gdzieś w "międzyczasie" wplotę wpis nt. ostatniego zamówienia, które było na tyle spore i różnorodne, że chyba podzielę je na kilka postów.

Ale najpierw...
naszyjniki na rzemykach.
Obydwa utrzymane w tej samej stylistyce i kolorystyce.
I obydwa z dużymi zawieszkami.

Koral
Zawieszkę tę kupiłam na pierwszej Giełdzie Kamieni i Minerałów organizowanej w Poznaniu, którą odwiedziłam. Była to pamiętna niedziela, bodajże 16. grudnia 2007. :)

Serce z prasowanego korala o wymiarach 25x28mm
3 rzemienie
karabińczyk oraz łańcuszek posrebrzane

Cena naszyjnika to: 15zł
 
 
 

Szkło
Z kolei tę zawieszkę zobaczyłam kiedyś na wystawie jarocińskiego sklepu z biżuterią i ozdobami, który jest usytuowany na rynku. Przebiegałam tamtędy przypadkiem, tuż przed wyjazdem do Poznania.

Serce ze szkła - duże i ciężkie - o wymiarach 30x28mm
4 rzemienie
karabińczyk, łańcuszek i drucik posrebrzane
 
 
 

Cena naszyjnika to: 15zł.  Sprzedany!


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Zapraszam do komentowania!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz