poniedziałek, 5 lutego 2018

Oberżynowa bransoletka z chwostem

Poniedziałkowe cześć!

Dzisiaj mam dla Ciebie zdjęcia kolejnej bransoletki z pięknych szklanych koralików - ponownie są to candy jade, tym razem w innym z odcieni fioletu - wpadającym w oberżynę, choć kolor ten nazywa się "grape", czyli winogronowy.

Oberżynowa bransoletka z chwostem
Również ta bransoletka powstała z myślą o mojej Siostrze. Koraliki to szklane "candy jade" ze sklepu Koraliki.pl, do których dodałam chwost z pięknych nici nylonowych w zbliżonym kolorze oraz dodatki metalowe w kolorze srebrnym. Zawieszka z wieżą Eiffela wymyśliła mi się sama - moja Siostra była kiedyś w Paryżu, pasuje więc tutaj idealnie.
W dalszej części postu znajdziesz więcej zdjęć.

Bransoletka składa się z:
koralików szklanych "candy jade" w kolorze "grape"
koraliki szklane Fire Polish w kolorze wina
chwost z nici nylonowych
zawieszka, przekładki i elementy wykończeniowe - metalowe
, w kolorze srebrnym
A tak prezentują się obydwie bransoletki zrobione dla mojej uwielbiającej fiolety Siostry:

tę z kotkiem możesz zobaczyć tutaj.
Każda z bransoletek wygląda zupełnie inaczej, są w naprawdę całkiem innym stylu. Moja Siostra jeszcze ich nie widziała, mam więc nadzieję, że kolory, dobrane zawieszki oraz chwosty, przypadną jej do gustu.
A czy przypadły do Twojego gustu? Koniecznie daj mi znać!
A kolejny bransoletkowy post już niedługo...! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz