środa, 7 września 2016

Bransoletka z sową - Red Owl

Witajcie w tę piękną środę!
Czy u Was również jest coraz cieplej? Byłam przekonana, że lato jest już tylko wspomnieniem, a tu prognoza pogody na kilka najbliższych dni wskazuje, że będzie wręcz upalnie. Nic, tylko się cieszyć (bardzo, ale to bardzo nie lubię jesiennej pluchy...)!

Z tej radości mam dla Was bardzo wesołą bransoletkę Red Owl. Jestem przekonana, że pamiętacie i te piękne czerwone koraliki, jak i tę sówkę - elementy te pojawiły we wcześniejszych projektach osobno, dziś mają swój debiut razem. Mam ostatnio straszną fazę na sowy - podoba mi się wszystko z tym motywem, dlatego ta bransoletka stała się moją ulubioną. :)

Bransoletka Red Owl

Na zamówienie mogę wykonać podobną bransoletkę.

Koraliki szklane w kolorze pięknej czerwieni
Zawieszka oraz pozostałe elementy - metalowe, w kolorze srebrnym

Na dziś to wszystko. Powoli zbliżamy się do końca zaległości i jak tylko będę pewna, że zdjęcia są w porządku, to będę publikować nowości. To już niebawem, a tymczasem udanej środy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz