środa, 27 maja 2015

Komplet Sweet Love & bransoletka Night Fairy

Witajcie!
Dziś przed Wami ostatnie dwie bransoletki, które powstały w ramach współpracy ze sklepem Needbead.pl i które pokazałam Wam w tym poście.

To właśnie biżuteria, którą zobaczycie poniżej, została wybrana jako nagroda przez zwyciężczynie candy organizowanego wraz ze sklepem Needbead.pl. Już bardzo dawno temu trafiła w ich ręce, a przed wysyłką nie zdążyłam zrobić więcej (nowych) zdjęć. Jednakże chciałam zakończyć temat tej biżuterii, by przejść do czegoś nowego (co nie oznacza, że innego - jestem w trakcie pracy nad prawie 10 bransoletkami z koralików od Needbead.pl :)).

Komplet Sweet Love
koraliki szklane czerwone/malinowe
elementy metalowe w kolorze złotym - zawieszki serduszka, kuleczki, kółeczka i podwieszka, bigle i szpilki
gumka silikonowa

Mogę wykonać podobny komplet na zamówienie.

Bransoletka
Kolczyki 
Bransoletka Night Fairy
koraliki szklane niebieskie i "udające metalowe"
elementy metalowe w kolorze srebrnym - podwieszki, zawieszki elf i gwiazdka, kółeczka
gumka silikonowa

Mogę wykonać podobną bransoletkę na zamówienie.

Tym samym udało nam się zakończyć wątek współpracy ze sklepem Needbead.pl. Była to niesamowita przyjemność - sklep ma bardzo ciekawe oraz świetnej jakości koraliki i półfabrykaty, wspaniale się rozwija, idealnie wywiązuje się ze swoich zobowiązań - wysyłka jest szybka, a gratisy spore i naprawdę trafione. Wszystko idzie w dobrym kierunku!
Jak widać po ostatniej Zakupowej niedzieli bardzo lubię tam wracać - mam nadzieję, że moimi postami udało się kogoś zachęcić do odwiedzenia sklepu i zrobienia w nim zakupów.
Ja osobiście polecam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz