środa, 2 lipca 2014

Czerwona bransoletka z koralem

Dzień dobry lipcowo!
Dziś przed Wami bransoletka, którą wręczyłam mojej Mamie - nie było to planowane, po prostu uznałam, że będzie do Niej idealnie pasować i się Jej spodoba. Trafiłam w 10! Mama była nią zachwycona. :)

Czerwona bransoletka z koralem

Mogę wykonać podobną - na zamówienie. :)

Rzemień pleciony skórzany
Kulki z korala różnej wielkości i w różnych odcieniach czerwieni
Dodatki metalowe w kolorze starego złota
Co myślicie o tej czerwieni?
Post ten z mojego gapiostwa ukazał się pierwotnie z samymi zdjęciami - zabrakło tych kilku słów wstępu, a jak pusto od razu się zrobiło! Jeśli ktoś widział poprzednią wersję oraz widzi aktualną - przepraszam i obiecuję poprawę! :)

2 komentarze:

  1. Fajne kolory, bardzo energetyczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Taki był zamysł, by bransoletka była pełna energii :)

      Usuń