piątek, 6 czerwca 2014

Na nowo - niebiańska bransoletka

Kolejny post z cyklu NA NOWO właśnie przed Wami - w końcu dziś piątek! :)
Tym razem jest to drobna poprawka tej niebieskiej bransoletki, zwanej niebiańską. Do starej wersji dołożyłam dokładnie 2 koraliki modułowe i 2 szklane kulki, a różnica jest bardzo na plus! Przy okazji warto zaważyć, że bransoletka ta wraz z tymi niebieskimi kolczykami tworzą idealnie skomponowany zestaw!

Niebiańska bransoletka po raz drugi

Na zamówienie mogę wykonać podobną bransoletkę! :)

Szklane kulki niebieskie, błękitne i wpadające w turkus
Niebieskie koraliki modułowe
Akrylowe kulki szaro-niebiesko-złote
Elementy metalowe w kolorze srebrnym

Długość całkowita: minimum 17 cm (+ przedłużka)
(poprzednio bransoletka miała długość minimalną 13 cm)
Już za tydzień kolejne pimp my bracelet*! ;)
(*Odpicuj moją bransoletkę)

2 komentarze:

  1. Bardzo lubię taką kolorystykę :)
    Pierwszy raz trafiłam na Twojego bloga i na pewno nie ostatni, tym bardziej, że lubię oglądać prace osób robiących coś w tej samej technice co ja :) Dołączam więc do obserwatorów i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa i odwiedziny! Cieszę się, że mój blog Ci się spodobał, zapraszam częściej! :)

      Usuń