piątek, 20 czerwca 2014

Na nowo - bransoletka karmelowo-zielona

Prawie dokładnie 2 lata temu zupełnie przypadkiem powstała ta bransoletka z zielonymi koralikami modułowymi, dodatkami w kolorze srebrnym i na plecionym rzemyku w kolorze beżowym/karmelowym. Tym razem to nie ja decydowałam, jakie koraliki i dodatki mają zostać połączone - wszystko zostało wybrane przez Zuzę. Minęło trochę czasu i bransoletka niefortunnie się rozciągnęła - na dwa owinięcia wokół nadgarstka była za długa, na trzy - za krótka. Dostałam więc zadanie bojowe polegające na "zrobieniu z nią coś". By nie walczyć z wklejaniem końcówki, postanowiłam tak porobić na niej supełki, by pasowała na 2 owinięcia. Żeby nie było zbyt łatwo i na odczep, dołożyłam kilka szklanych koralików modułowych w pasującej kolorystyce (niestety - metalowe koraliki nie chciały dać się przecisnąć przez końcówkę, której tak bardzo nie chciałam ucinać), porobiłam nowe pętelki i oto jest! Przy okazji powstały trochę lepsze zdjęcia (choć bransoletka 1000x lepiej wygląda na ręce właścicielki, niż na tych fotkach ;)).

Zuzowa bransoletka karmelowo-modułowa! :)

Mogę wykonać podobną na zamówienie! :)

 Szklane koraliki modułowe w odcieniach zieleni
Rzemyk pleciony w kolorze karmelowym/beżowym
Przekładki modułowe, charmsy, pozostałe elementy metalowe w kolorze srebrnym
Tak wiosennie! :)

2 komentarze: