czwartek, 2 maja 2013

Słoneczna bransoletka drewniana

Jak Wam mija majowy długi weekend?
Ja właśnie szykuję się, by jechać na troszkę do mojej Siostry, a Wam zostawiam bransoletkę, którą zrobiłam razem z Mamą - ja zaproponowałam kolory i zajęłam się stroną techniczną, Mama dobrała resztę elementów :)

Słoneczna bransoletka z drewnianych koralików
 Cena: sprzedana (możliwość wykonania podobnej!)
Drewniane kule w kolorze pomarańczowym - śr. ok. 13mm
Drewniane koraliki modułowe w kolorze żółtym - śr. ok.13mm
półfabrykaty metalowe, czarny sznurek woskowany

Długość całkowita: 24cm (20,5 + 3,5cm)

Te przepiękne drewniane koraliki (w kilku wspaniałych kolorach, wielkościach i kształtach) kupiłam w firmie Natalia - polecam ich stronę www oraz profil na FB. Korale, które można tam kupić, zauroczyły mnie swoją urodą, mnogością oraz ceną - jest w czym wybierać, a koraliki są naprawdę śliczne!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz