niedziela, 7 kwietnia 2013

Przerobione kolczyki z ceramiką i candy

Dawno, dawno temu... pokazałam na blogu te kolczyki. Niby wszystko z nimi ok, ale jednak czegoś mi w nich brakowało, coś było nie tak. Nadszedł wreszcie moment, w którym zdecydowałam się te kolczyki poprawić i poniżej prezentuję rezultaty - wg mnie jest dużo lepiej! :)




~*~*~*~
Dla osób posiadających konto na facebooku mam informację!
Razem z p. Iwonką z Pomysły na nudę zorganizowałyśmy candy, w którym do wygrania są: bransoletka i kolczyki mojej produkcji :)
Co trzeba zrobić, by wziąć udział w zabawie?
Wszystkie szczegóły znajdziecie tutaj!!
Radzę się spieszyć - zapisy trwają do 14. kwietnia, do godz. 20! :)
~*~*~*~

Kule ceramiczne z kłosami - średnica ok. 2cm
Bladoniebieskie / wpadające w fiolet kulki filcowe o średnicy ok. 1cm
bigle srebrne
półfabrykaty posrebrzane


Post bardzo na szybko - za kilka godzin wybywam na moją przedurodzinową imprezkę! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz