poniedziałek, 3 grudnia 2012

Wyniki rozdawajki

Nadszedł w końcu Ten Dzień!

Druga blogowa rozdawajka dobiegła końca i należy wyłonić szczęśliwego zwycięzcę!

Każda uczestniczka dostała ode mnie swój numerek:
1. Mevosa
2. Aniołowo
3. Pani Niteczka
4. lapappilon
5. Marina
6. joolaa

Niestety - tym razem nie było u nas ani mojego chrześniaka, ani mojej siostrzenicy, dlatego losowanie nie byłoby widowiskowe.
Postanowiłam posłużyć się Randomem.

A oto wynik kliknięcia:
Nr 3, czyli Pani Niteczka!

Serdecznie gratuluję, już do Pani piszę!

Wszystkim uczestniczkom bardzo, bardzo dziękuję i do następnego razu!

A jeśli ktoś jest zainteresowany wynikami losowania na FB, to zapraszam tutaj.

2 komentarze:

  1. Serdecznie gratuluję zwyciężczyni:) A organizatorce dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję. To moje pierwsze wygrane candy :D tym bardziej się cieszę. Dziękuję pięknie. Najbardziej się cieszy moja córka :D bo to dla niej będzie

    OdpowiedzUsuń