wtorek, 13 listopada 2012

Wyróżnienie!

Ojej, mój blog został wyróżniony!
Kochana Pastel prowadząca bloga Pastelowa Pracownia Artystyczna postanowiła obdarować mnie wyróżnieniem Libster Award!
Zasady przyznania tej nagrody są takie:
„Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."
 
W pierwszej kolejności odpowiem więc na pytania zadane przez Pastel:
 
1. Słońce czy deszcz? - Słońce! Dodaje mi energii, a największą radością są pierwsze ciepłe promienie na twarzy zaraz po zimie :)
2. Plaża czy góry? - Zawsze góry!
3. Aktywny wypoczynek czy leniuchowanie? - Gdy jestem sama - leniuchowanie, gdy przyjeżdża mój osobisty Wariat - spacery, wędrówki, zwiedzanie... :)
4. Słodkości czy owoce? - Patrząc na to, co jem częściej, to słodkości, ale uwielbiam banany, pomarańcze, jabłuszka, brzoskwinie, maliny, truskawki, kiwi... Wymieniać dalej? :)
5. Lody, czy gofry? - Trudne te pytania! Ale chyba bardziej lody :)
6. Pizza czy sałatka? - Pizza i sałatka? :D
7. Miasto czy wieś? - Powiem inaczej - moje rodzinne miasteczko!
8. Kot czy pies? - I kot, i pies, a do tego moje małe myszki! :)
 
Kogo by tu teraz wyróżnić...?
Większość obserwowanych przeze mnie blogów to bynajmniej nie nowalijki - mają sporo podglądaczy i wyróżnień. Wśród tej całej sterty znalazłam 2 blogi bliskich mi osóbek, które z wielką radością wyróżnię!
 

A teraz czas na pytania!
1. Kawa czy herbata?
2. Muzyka: spokojna czy pełna energii?
3. Nocny Marek czy ranny ptaszek?
4. Wiosna, lato, jesień, zima...?
5. Impreza w klubie, czy domówka?
6. Rowerem czy na rolkach?
7. Długa kąpiel w wannie czy szybki prysznic?

I to chyba tyle!
Dziękuję Pastel za to wyróżnienie, jest mi bardzo, bardzo miło! :*

2 komentarze:

  1. ależ polecam się zawsze do wyróżniania Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie dziękuję za wyróżnienia:) Dopiero teraz dotarłam do tej wiadomości:( Biorę się za odpowiedzi;)

    OdpowiedzUsuń