poniedziałek, 24 marca 2014

Wymianka notesowo-bransoletkowa

Całkiem niedawno poprzez FB napisała do mnie bardzo sympatyczna Sylwia, która prowadzi raczkującego dopiero, ale bardzo profesjonalnie prowadzonego bloga Chasyl Scrap Handmade. Jak sama nazwa wskazuje, Sylwia głównie scrapuje i wychodzi jej to niesamowicie! Co prawda na moją ocenę na pewno mocno wpływa fakt, że ja kompletnie nie mam talentu do papieru (oraz do filcu, ale nad tym będę pracować!), jednak potencjał, jaki drzemie w dłoniach autorki oraz w tym blogu jest ogromny! Poza pracami typowo scrapowymi na blogu pojawiają się piękne wnętrza, inspirujące zdjęcia, pomysły na DYI oraz zdjęcia własnoręcznie robionych mydełeka, z którymi autorka tworzy ciekawe kompozycje. Dzięki opisom inspiracji i aromatów wpisy pachną! Blog całym sobą zachęca, by na niego wejść i podziwiać coraz piękniejsze kartki, notesy, zdjęcia i aranżacje. Zapraszam Was serdecznie na bloga Chasyl Scrap Handmade!
Ten długi wstęp prowadzi nas do czegoś, czego zupełnie z Sylwią nie planowałyśmy - udało nam się zorganizować wymiankę. Ja potrzebowałam małego notesiku, a Sylwia obejrzała najnowsze bransoletki (nie ma ich jeszcze na blogu! :)), które spodobały jej się, ale... poprosiła o fioletowe.

Na początek zaprezentuję Wam śliczny, zielony notesik ze wspaniałym kwiatkiem, który do mnie przyfrunął. Jest idealny pod każdym względem! Po ładniejsze zdjęcia zapraszam Was na bloga Sylwii, dokładnie tutaj
 Prawda, że jest piękny? :)
 Zobaczcie, jaki uroczy kwiatuszek!
W środku notesik również został ozdobiony:
Notesik jest wspaniały - idealnie sprawdzi się zapisywacz moich pomysłów oraz to-do. :) Sylwia - jeszcze raz pięknie dziękuję!

A teraz to, co ja sprezentowałam - bransoletki z różnymi koralikami modułowymi w odcieniach fioletu. Jest to ulubiony kolor Sylwii, dlatego więc nie kombinowałam za wiele i stworzyłam dwie wersje z różnymi koralikami. Obydwie na sznureczkach i rzemykach, z pęczkami i zawijaskami.
Tak prezentują się obydwie:
 Wersja pierwsza:
 Koraliki modułowe-kryształki
Srebrny koralik z cyrkoniami
Rzemień pleciony i sznurek spleciony w makramę
 Wersja druga:
 Koraliki modułowe-kryształki - jasnofioletowe
Srebrne koraliki z cyrkoniami
Szklany koralik perłowy
Rzemień pleciony i sznurek
Takich wymianek mogłabym dokonywać co tydzień! :)
A bransoletki podobne do tych z wymianki za jakiś czas pojawią się na blogu!

2 komentarze: