piątek, 20 września 2013

Bransoletka Babie lato

Bransoletkę tę przygotowałam na konkurs "Babie lato" organizowany przez Retro Koralik. Temat mnie zainspirował i choć miało wyjść zupełnie inaczej, to stworzyłam to, co zobaczycie poniżej :)

Dlaczego wg mnie ta bransoletka pasuje do tematu zabawy?
Ponieważ babie lato kojarzy mi się z lekkością (dlatego delikatna, lekka bransoletka), nitki babiego lata mają jasny, delikatny kolor (dlatego jasna, kremowa różyczka), a świat jeszcze nie zżółkł tak całkiem (dlatego koraliki są jasnozielone, pomarańczowe, srebrzysto-szare i srebrzysto-białe).
Możliwość wykonania podobne w innej kolorystyce.

Różyczka z żywicy (15mm)
Drobne, szklane koraliki - szare, zielone, pomarańczowe i białe
drut pamięciowy i linka stalowa
półfabrykaty metalowe

Długość: ok. 16,5cm + łańcuszek przedłużający 

1 komentarz:

  1. Piękna bransoletka. Wydaje się taka delikatna;) Życzę powodzenia w konkursie:)

    OdpowiedzUsuń