wtorek, 29 marca 2011

Kolejne kolczyki "special for" - ^jenny!

Ostatnio powstało kilka cudeniek, które zamówiły wspaniałe blipowiczki.
Wiem, że ^jenny już swoją przesyłkę odebrała i to, co dla niej zrobiłam spodobało jej się, więc pora na post o maleństwach! :)
^Jenny wybrała dla siebie sporo koralików - część z nich [wraz z półfabrykatami] dostała ode mnie w stanie surowym, by mogła sobie sama coś pogrzebać.
Z pozostałych powstały:

Kolczyki z kwadracikami w pięknym fiolecie!

Szklane kwadraciki
Posrebrzane półfabrykaty - łańcuszki, haczyki oraz przekładki

 Ostre, czerwone papryczki są energetyczne i mocne!

Szklane papryczki
Szklane kryształki
Posrebrzane półfabrykaty - bigle, łańcuszki, haczyki, kółeczka
 
 
Czerwony komplecik - kolczyki i zawieszka do łańcuszka - robienie ich dało mi mnóstwo radości i inspiracji do kombinowania, a było z czym kombinować... :)

Szklane koraliki
Szklane kryształki
Srebrne bigle
Posrebrzane półfabrykaty - haczyki, kuleczki, rurki, kółeczko
  
A cały komplecik wygląda tak:

Po początkowym zrezygnowaniu - chciałam pracować nad tymi maluchami dużo wcześniej, miałam ciut inne pomysły i z tej całej złości na początku mi nie szło - mam nadzieję, że efekt końcowy jest zadowalający nie tylko dla mnie! :)

Wszystkie koraliki oraz półfabrykaty, których użyłam do stworzenia tych zestawów, zakupiłam na stronie internetowej kaliskiego sklepu Costume Jewellery [dostępni są również na Allegro: <klik>]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz