sobota, 6 lutego 2010

Układam ten swój świat na nowo :)

Ok. półtora roku temu założyłam bloga

Kolorowy Świat Roccki,
który z założenia miał być jednym miejscem, gdzie będę pisać o sobie, tym, co robię, gdzie byłam, co mnie pasjonuje i co stworzę swoimi łapkami.
Z biegiem czasu okazało się, że taka forma "wielkiego miksu" nie do końca mi odpowiada.
Stąd powstało to miejsce, gdzie będę prezentować ręcznie tworzone przeze mnie przedmioty - wszelką biżuterię oraz przedmioty ozdabiane metodą decoupage
[choć nie wykluczone jest, że i inne efekty handmade'owej twórczości się pojawią].
To tyle słowem wstępu.
W najbliższym czasie przeniosę z poprzedniego bloga wszystkie odpowiednie notki zachowując ich pierwotną chronologię oraz oryginalne daty ukazywania się tych wpisów.

Ten post został napisany 6. czerwca 2011r.

Pozdrawiam, Roccka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz