piątek, 2 lutego 2018

Fioletowa bransoletka z kotkiem

Cześć!
Witaj w ten piękny, słoneczny piątek - przynajmniej taki jest na poznańskich Jeżycach. Mam dzisiaj zdjęcia nowej bransoletki!

Fioletowa bransoletka z kotkiem
Jest to bransoletka zrobiona z myślą o mojej Siostrze, która uwielbia fioletowy kolor, a zrobiłam ją m.in. z koralików ze sklepu Koraliki.pl (pokazywałam je w ostatniej zakupowej niedzieli). Do jasnych fioletowych koralików dobrałam złote dodatki, złoto-fioletowy kotek sam wpadł mi w ręce i dopasował się wręcz idealnie, a do tego zdecydowałam się na ciemnofioletowy chwost z rzemieni.
Całość prezentuje się lekko i wiosennie:
Więcej zdjęć znajdziesz w dalszej części  postu!


Bransoletka składa się z:
koralików "candy jade" jasnofioletowych
zawieszki emaliowanej - fioletowo-złotego kotka
chwostu z rzemieni - ciemnofioletowo-złotego
przekładek, krawatek i elementów wykończeniowych - metalowych, w kolorze złotym
Z myślą o mojej siostrze powstała jeszcze jedna bransoletka, również w filetowym kolorze, jednak w zupełnie innym odcieniu - oberżynowym. Jej zdjęcia już w następnym poście!
Dziękuję za odwiedziny! Napisz w komentarzu, jak Ci się podoba ta fioletowa bransoletka, czy lubisz biżuterię ze złotymi dodatkami i co myślisz o zapowiadanej biżuterii?
Zapraszam na fanpage na FB oraz Instragrama, a tymczasem - do napisania!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz