poniedziałek, 12 lutego 2018

Makrama czerwono-czarna

Dzień dobry bardzo!
Czasami dobrze jest wrócić do dawno nieużywanej techniki. Takie powroty szczególnie miłe są wtedy, gdy dorwiesz w swoje ręce nowy gadżet, który ułatwia stosowanie tej techniki. Jakiś czas temu w stacjonarnym sklepie Royal Stone w Poznaniu dostałam świetną deseczkę do wyplatania makramy (online również jest dostępna), którą bardzo dawno temu widziałam na blogu Kreatywna przyjemność. Deseczka ta bardzo ułatwia, usprawnia oraz uprzyjemnia plecenie makramy i jest na tyle świetnym przyrządem, że może pokuszę się o cały post jej poświęcony. Chcąc ją przetestować postanowiłam wypleść jedną bransoletkę, ostatecznie wyszły mi aż 3 - dziś zdjęcia pierwszej z nich.
Makrama czerwono-czarna
Bardzo klasycznie wyszła mi ta bransoletka - składa się z kuleczek shamballa z małym dodatkiem szklanych kryształków, spleciona została sznurkiem nylonowym w kolorze buraczkowym, a wykończona elementami w kolorze srebrnym. Ponadczasowa prostota.
W dalszej części postu znajdziesz więcej zdjęć.
Bransoletka została zrobiona z:
koralików shamballa w kolorze czarnym, czerwonym oraz brązowym
szklanych kryształków czarnych oraz czerwonych
sznurka nylonowego w kolorze buraczkowym
elementów wykończeniowych metalowych, w kolorze srebrnym
Jak Ci się podoba taka klasyczna makrama? Lubisz plecione bransoletki?
Koniecznie daj znać w komentarzu! W następnym poście kolejne nowości. A tymczasem... do napisania!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz