piątek, 9 lutego 2018

Bransoletka karmelowa z sową

Dzień dobry bardzo!
Mam właśnie kilka dni wolnego, oddaję się więc relaksowi i odpoczynkowi, jednak by nie przerywać dobrej passy w dodawaniu postów, przychodzę do Was dzisiaj ze zdjęciami kolejnej bransoletki.
 
Karmelowa bransoletka z sową i ptaszkami
Jest to bransoletka wykonana z tych samych koralików, co środowa karmelowa bransoletka z jabłuszkiem. Są to piękne szklane "candy jade" w kolorze pomarańczowo-karmelowym. Kuleczki połączyłam z dodatkami w kolorze starego złota - jako przekładek użyłam malutkich ptaszków, krawatek z motywem róży, chwostu z rzemienia w kolorze ciepłego karmelu, a jako zawieszkę dobrałam mądrą sowę. Sama nie wiem, dlaczego, ale spośród wszystkich moich zawieszek ta jedna pasuje mi tutaj najbardziej - do tych koralików i do tych malutkich ptaszków pomiędzy nimi.
W dalszej części postu - jak zawsze, więcej zdjęć. Zapraszam!
 
Bransoletka składa się z:
koralików szklanych "candy jade" w kolorze red carmel
chwostu z rzemienia w kolorze karmelowym
zawieszki, przekładek, krawatek oraz pozostałych elementów wykończeniowych metalowych w kolorze starego złota
Jak Ci się podoba taka wersja bransoletki z karmelowych koralików z sową przemądrzałą? Koniecznie daj znać w komentarzu. A ja tymczasem będę oddawać się słodkiemu lenistwu.
Do napisania następnym razem!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz